www.kalonline.pl  
www.kalonline.pl
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Screeny hackerów
Autor Wiadomość
archlich 
Moderator


Serwer: Cheios
Nick: arcylisz
Klasa: Hermit
Level: 51
Wysłany: Pią Cze 04, 2010 8:55 pm   

Cytat:
Proszę o sprecyzowanie, jakiś nick i osiągnięcia.
Zapewne są, ale siedzą cicho i nawet nikt nie wie o ich istnieniu..
że co proszę?
_________________
na razie się tu nie udzielam
wejdę na banika czy dwa

Zobacz posty nieprzeczytane [555]
  Ostatni drop: beheadable demon's neck
     
Sponsor

Wysłany:    Reklama





.
 
 
sidor 

Wysłany: Pią Cze 04, 2010 10:18 pm   

uzyj reki jak chesz dojsc bo szpary pewno niemasz
do "hakerow" napewno nie dojdziesz ani nic ni udowodnisz zwyklymi screnami no ale co ja bede cie uczyl nie wmowie przecie takiemu pro ze mozna uzyc taki specjalny hack co fraps sie nazywa...
a co o tych farmerow to zamiast podpier to force party i masz prawdziwych rolnikow
kilka razy takzrobisz a najlepiej paroma kontami naraz to zniechecisz ludzi
 
     
AvaloN 

Serwer: Naraeha
Gildia: HeavenArmy
Nick: LowcaKarpiow
Klasa: Imperial Commander
Level: 75
Wysłany: Sob Cze 05, 2010 12:19 am   

PanQ napisał/a:
Hackshield dobre zabezpieczenie? Nie rozsmieszaj mnie :P
Czasem wydaje mi sie ze zwykle prywatne servery lepiej zabezpieczaja sie przed hackerami niz global. Jesli by sie postarali mogliby zrobic porzadek z hackerami.. no ale.. albo nie umieja albo im sie nie chce.
Tych botow nie robia zadni ProHax0rzy. Taki bot jest w stanie zrobic 12 letni dzieciak jesli ma troche logiki w glowie.
MAC mozna zmienic, HDD ID tez, CPU ID mozliwe ze tez - nie wiem nie sprawdzalem, ale sprawdze. Glowna postac hmm... chodzilo mi w sensie postaci, na ktore sa wysylane heady, kasa itp. Po za tym do tego nie trzeba mac, hddid cpuid... wystarczy wejsc w database i sprawdzic do kogo bot o danym nicku wyslal headki, kase za free lub/i wewentualnie gdzie to poszlo dalej i banowac kolejno postacie, ktore przyjmowaly to za free.
Mozliwosci sa, ale zrobic nie ma komu...
A o zabezpieczeniach i sposobach lapania hackerow troche wiem - 1,5 roku bylem sub-adminem na jednym z wiekszych privow.
Wielu ludzi uzywa prostego programu do zmiany wartosci cd skilli itp.
Bardzo skutecznym narzedziem do wykrycia tego programu jest GBL (Global Ban List).
Niestety jest to tylko na privach i zaczyna pojawiac sie w innych grach - do globa pewnie dlugo nie przyjdzie. Privy(te najlepsze) juz dawno stosuja lepsze zabezpieczenia niz glob, nie wiem dlaczego koreancy sa tak zacofani - przez hackerow traca graczy, a wiec potencjalnych nabywcow kalcash.

Kazdego hackera idzie latwo zlapac. Wejsc do gory sprawdzic nick wziasc database i zbanowac. Tych botow nie ma az tak duzo zeby niewiadomo ile czasu musieli na to poswiecic. Wg tego co widzialem 3 boty sa w d1, 1 na predatorach 2 albo 3 na foe.
3 godziny roboty? Max.

Na tyle. Pozdro.




A jeżeli hax0r wyśle Ci 100 główek za free? jesteście kumplami i nie wiesz skąd je ma? Cieszę się ,że nikt nie dochodzi do tego po database...bo byłby banevent ponownie.
  Ostatni drop: Top Glorious
     
PanQ 


Serwer: Hanin
Gildia: TheSoulforge
Wysłany: Sob Cze 05, 2010 12:39 am   

Mozna sprawdzic czy ten ktos te glowki odebral czy odeslal.
Kto madrzejszy to nie bierze darmowego towaru od nieznajomych.
A jak ci kumpel da 100 glowek to przeciez inna bajka - ja mowilem o sprawdzaniu do kogo bot to przesylal i kto to odbieral i sprzedawal. Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi, ale olac GMi i tak nic z tym nie zrobia.
_________________
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
 
     
PanQ 


Serwer: Hanin
Gildia: TheSoulforge
Wysłany: Sob Cze 05, 2010 12:41 am   

Buchman napisał/a:
Di3H4x0rs napisał/a:
dojsc do glownych postaci hackerow


wiekszosc hackerow tylko hackuje nie gra :P


Jesli tylko hakuja to po to zeby sprzedac te geony za pradziwa kase. Dalej nie widze problemu zeby dojsc kto i zbanowac.

SORRY ZE JEDEN PO DRUGIM ALE COS MI SIE KICHLO ;/
_________________
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
STOP FILOZOFOM
Ostatnio zmieniony przez PanQ Sob Cze 05, 2010 12:43 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
AvaloN 

Serwer: Naraeha
Gildia: HeavenArmy
Nick: LowcaKarpiow
Klasa: Imperial Commander
Level: 75
Wysłany: Sob Cze 05, 2010 12:41 am   

Pewnie ,żę bym wziął jak 99% graczy ,która podnosiła stuff stuff Hyp0 po scamie na jego koncie.
  Ostatni drop: Top Glorious
     
Sponsor

Wysłany:    Reklama





.
 
 
Di3H4x0rs

Wysłany: Sob Cze 05, 2010 5:24 pm   

Cytat:
że co proszę?

Myślałem, że się jasno wyraziłem. Przepraszam.

Cytat:
a co o tych farmerow to zamiast podpier to force party i masz prawdziwych rolnikow

Mam o wiele lepsze środki niż force party.

Cytat:
Hackshield dobre zabezpieczenie? Nie rozsmieszaj mnie :P

Owszem dobre, zatem słucham kolego. Udało Ci się obejść HackShielda?
Generujesz Ack Message dla serwera? Potrafisz emulować klienta kala, masz własnego?
Nie chce generalizować, ale najwięcej do powiedzenia mają Ci co tak naprawde gówno wiedzą.

Cytat:
Jakby GMi chcieli to by doszli po ID dysku twardego lub procesora lub tez MAC adresie karty sieciowej do glownej postaci hackera - zaden problem. Ale jak widac im sie nie chce.


Cytat:
Nie wiem czy wiecie o co mi chodzi, ale olac GMi i tak nic z tym nie zrobia.


Dwa Twoje zdania, a całkiem różne. Zdecyduj się.

Cytat:
Czasem wydaje mi sie ze zwykle prywatne servery lepiej zabezpieczaja sie przed hackerami niz global.

Przed speedhackiem itd. to pewnie tak. Natomiast przed stworzeniem własnego klienta... to chyba jednak nie.

Cytat:
A o zabezpieczeniach i sposobach lapania hackerow troche wiem - 1,5 roku bylem sub-adminem na jednym z wiekszych privow.

No no z pewnością. Możesz wiedzieć o gotowych rozwiązaniach jakie się stosuje, natomiast programistą i inżynierem oprogramowania nie jesteś.

Cytat:
Wielu ludzi uzywa prostego programu do zmiany wartosci cd skilli itp.

O ile banalną zmiane wartości w pamięci można nazwać programem.



Cytat:
koreancy sa tak zacofani

W pewnych kwestiach na pewno, ale spróbuj zrobić emulator na globa i priva. Zauważ co jest cięższe do wykonania ;)

Cytat:
Tych botow nie ma az tak duzo zeby niewiadomo ile czasu musieli na to poswiecic.
A co Ty jakiś botolog jesteś?
Moich botów nawet nie będziesz widział, a one są...


Nie chce rozwijać dalej tego tematu, bo skończy się jak zwykle banem dla mnie. Temat hacków zostawmy. Ja po prostu chciałem publikować zdjęcia hackerów. Porozmawiać mogę, ale przy piwie, nie tutaj. Nie chcę znów denerwować nadwładnych. Od siebie powiem, że z Kalem mam wiele wspólnego jako gracz (kiedyś) i jako programista "wspomagaczy" (obecnie). Wszystko traktuje edukacyjnie, a nie jako środek do zarabiania pieniędzy, albo oszukiwania wobec innych uczciwych graczy. Strukture kala, znam bardzo dobrze, metody zabezpieczeń również. Privy swojego czasu też bardzo dobrze przestudiowałem. Jeżeli mam rozmawiać z kimś na te tematy to najpierw mu wyśle moje Crack Me. Jak rozwali to pomyślimy.
 
     
Di3H4x0rs

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 1:07 am   

Przepraszam, że naruszam temat od nowa, ale to was zainteresuje:

 
     
szopenfx 


Serwer: Naraeha
Gildia: _HordesOfKhorne
Nick: _PatriotaPL
Klasa: Magican
Level: 39
Wysłany: Sob Cze 19, 2010 1:23 am   

teoretycznie gdyby to serwer ustalał pozycję Z (wysokość) dla graczy a nie klient tak jak jest to aktualnie z mobami to takich kwiatków by nie było. Pozostaje jeszcze pozycja X i Y ale tu sprawa tez jest dość prosta - gdy wyjdzie się poza ustaloną mapę zrobić teleport do najbliższej krawędzi i sprawa była by załatwiona.
_________________
[x] nie zaznaczać kratki po lewej
 
     
Di3H4x0rs

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 1:28 am   

Cytat:
teoretycznie gdyby to serwer ustalał pozycję Z (wysokość) dla graczy a nie klient tak jak jest to aktualnie z mobami to takich kwiatków by nie było.

Sugerujesz, że ten gracz nie miał w danym momencie zsychnronizowanej pozycji X,Y klienta z serwerem, przez co klient błędnie policzył wznios?
Takie przekłamania nie występują niestety.
Jedynie w momencie laga, gdy serwer od klienta otrzyma zbyt dużo pakietów ruchu, to równowaga w Z zostanie zachwiana, bo animacja ruchu przemieszcza się wolniej niż zamierzony ruch (z nakumulowanych pakietów), a pozycja Z zmienia się niezależnie od animacji odrazu po otrzymaniu pakietów.
Lecz, jest to przekłamanie rzędu kilku kilkunastu sekund, dopóki animacja niedogoni prawdziwej pozycji. W przypadku zbyt dużych różnic w odległości (X,Y), klient zamyka instancje animacji i tworzy ją w nowym miejscu.
Sama animacji goni po uśrednionym torze (promień wynikający z y^2+x^2=r^2) w osiach (X,Y) względem nowej rzeczywistej pozycji (koordynacji po stronie serwera), przez co również nie omija przeszkód, typu ściany, drzwa.

Cytat:
gdy wyjdzie się poza ustaloną mapę zrobić teleport do najbliższej krawędzi i sprawa była by załatwiona.

Tak jest dla nadmiernie skrajnej pozycji Z.
 
     
szopenfx 


Serwer: Naraeha
Gildia: _HordesOfKhorne
Nick: _PatriotaPL
Klasa: Magican
Level: 39
Wysłany: Sob Cze 19, 2010 1:44 am   

Di3H4x0rs napisał/a:
Sugerujesz, że ten gracz nie miał w danym momencie zsychnronizowanej pozycji X,Y klienta z serwerem, przez co klient błędnie policzył wznios?
źle zrozumiałeś jeśli zastąpił byś w tym zdaniu "X,Y" na "Z" to tak

i właśnie tu jest problem, że serwer wogóle nie weryfikuje wysokości a powinien to sprawdzać a nie ufać na ślepo wartości "przysłanej" od klienta bo na serwerze są też mapy i można z nich odczytać wysokość po 2 koordynatach) - wtedy nawet jeśli ten "haxor" zmieni sobie pozycje to była by jedynie widziana w jego kliencie a inne postacie by widziały go na ziemi bo inni dostali by skorygowane położenie tego gracza aktualnie jest tak, że to klient wysyła informację o pozycji na mapie a serwer nie sprawdza ze swoją mapą czy jest za wysoko tylko śle na żywca to co dostanie od klienta i przez to inni widzą postać oderwaną od ziemi. Sprawdzanie pozycji Z też by było przydatne przy np. sprawdzaniu zasięgu - teraz będąc kilometr nad ziemią nie jest sprawdzany dystans do np. moba na ziemi - zresztą jaka fizyka w kalu jest każdy wie.

//edit to chyba nie grałeś za długo w kala bo pomimo tego że tak powinno być jak piszesz to serwera nie interesuje wogóle gdzie gracz się znajduje (w sensie wysokości) bo koordynaty X i Y musi mieć choćby do orientowania się czy mob jest w zasięgu ale możesz być i 100km nad ziemią a mob dalej będzie widział cie w 2D (jak na płaszczyźnie).
_________________
[x] nie zaznaczać kratki po lewej
 
     
Sponsor

Wysłany:    Reklama





.
 
 
AvaloN 

Serwer: Naraeha
Gildia: HeavenArmy
Nick: LowcaKarpiow
Klasa: Imperial Commander
Level: 75
Wysłany: Sob Cze 19, 2010 7:26 am   

na highland na gorce mozna tak ,tylko wyzej wleciec eaglem ,lecac na "z" i wciskajac X ;) Zaden hack , pewnie go nawet nie beda banowac .
  Ostatni drop: Top Glorious
     
sidor 

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 11:10 am   

Di3H4x0rs napisał/a:
Przepraszam, że naruszam temat od nowa, ale to was zainteresuje:
[url=http://img443.images....th.jpg]Obrazek[/URL]
[url=http://img96.imagesh....th.jpg]Obrazek[/URL]



heh odrazu bylo wiadomo ze lajza
nawet niewie jak odruznic haka od buga
no ale grunt to nick dac jakbyniewiadomo jaki neohacker
do takiego gowna nawet revo nie trzeba


konfident posrany
Ostatnio zmieniony przez sidor Sob Cze 19, 2010 11:32 am, w całości zmieniany 1 raz  
 
     
Di3H4x0rs

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 11:14 am   

szopenfx napisał/a:

//edit to chyba nie grałeś za długo w kala bo pomimo tego że tak powinno być jak piszesz to serwera nie interesuje wogóle gdzie gracz się znajduje (w sensie wysokości) bo koordynaty X i Y musi mieć choćby do orientowania się czy mob jest w zasięgu ale możesz być i 100km nad ziemią a mob dalej będzie widział cie w 2D (jak na płaszczyźnie).

Serwera nie interesuje gdzie się gracz znajduje, pakiety (0x11, "bbb", x,y,z) wysyła klient do serwera. Jeżeli x i y nie są zsychronizowane z serwerem to klient może wysyłać pakiety X,Y,Z wygenerowane z różnicy pomiędzy wysokością obecną w kliencie (błędna względem pozycji serwera), a nowym krokiem poprzez funkcje int GetHeightMap(int x, int y). Natomiast argument x w tej funkcji jest przekazywany w postaci X+x (gdzie X to pozycja gracza, a x to krok).
Klient korzysta z dwóch wzorów na odległość, jeden w płaszczyźnie 2D, a drugi w przestrzeni 3D. Zasięgi są liczone w 2D. Natomiast 3 wymiar ma znaczenie w generowaniu pakietów ruchu, choćby zmienia się czas pomiędzy wysyłanymi pakietami jeżeli kąt nachylenia stoku ulega również zmianie.

Cytat:
odruznic, niewie, se spokuj

Wtf? Za łajze będziesz miał mokro...
 
     
sidor 

Wysłany: Sob Cze 19, 2010 11:33 am   

a co do lapania to jak widzisz hakera/bota to wymus party i film nagraj a nie jakies zalosne screeny
no tak ale to za trudne
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

wykonanie - Wena.Net
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13
home back up